pondelok, marca 12

Pod perinou



Povedal si, že keď sa so mnou rozprávaš, tak sa cítiš, ako keby sme spolu boli pod perinou.

„...niečo veľmi blízke, teplé, čo si pripustíš na telo a cítiš sa tam bezpečne.“
„...za celý čas, čo ťa vnímam mi nezaznel od teba jeden falošný tón.“
„...fakt si dnes neviem predstaviť nič krajšie, ako vliezť s tebou po paplón...“


Ani ja si dnes neviem nič lepšie vysnívať.
Len byť s tebou v tme, cítiť tvoje teplo.
Vdychovať tvoju vôňu, počúvať tvoje slová a tvoj dych.
To by som chcela.
Nič iné.
Dnes.

Až do rána.
Tesne pred svitaním na pár minút zaspať a prebudiť sa na prvý ranný lúč, jemné pohladenie po vlasoch a tvoj úsmev.

Tvoj hlas si ma dokáže podmaniť.
Tvoje oči vyžarujú istotu a múdrosť, ale neschovajú toho hravého pôžitkára, s ktorým chcem ísť na bláznivý labužnícky výlet do Barcelony.
A tam sa chcem s tebou túlať.
Chcem si ťa doberať.
Tancovať.
Nechať si škrabkať chrbát a fúkať si do vlasov.
A počúvať.
A byť pod perinou.
A počúvať.
Pod perinou.
S tebou.
Počúvať.
Teba...

...a som ti neskutočne vďačná za tú predstavu.
Vzbudzuje vo mne pocit bezpečia a zároveň dobrodružného nebezpečenstva.
Podperinový mix emócií je ten najchutnejší kokteil zo snov, aký som v poslednom čase ochutnala.
Mňam.

13 komentárov:

Tomi povedal(a)...

pod perinou je veru hej...hlavne v zime, hlavne s niekym, hlavne s niekym milovanym....alebo aj s kamaratkou...da sa tam nerusene poklebetit a ten nenapodobitelny pocit intimity...:)

Jasper povedal(a)...

... niekto silne návykový. Držať si ho tak blízko pri tele... a zároveň tak ďaleko, aby sme si neublížili.
.
Niekedy to poznám. Niekedy nie.

lizardik povedal(a)...

veru pod perinkou je príjemne, tam sa človek cíti v bezpečí, nezraniteľný, jemne ospalý a prítulný :-)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

aj ja by som...

blízko vzdialená

FanaticGay povedal(a)...

Toto sa mi paci, lebo to vo mne nastartovalo taku kopu asociacii az som sa musel zastavit a chvilu len tak pousmievat na svet. Tak diky :))

germa povedal(a)...

pod perinou milujem, keď sa ku mne šuchne a zohrieva :)

April povedal(a)...

Perinky su super! Musim si aj ja niekoho splasit na podperinove koktailiky :)

lota povedal(a)...

mnaaaaam.-)

Zasnívaná povedal(a)...

tomi: presne ten pocit intimity bol asi mysleny tym perinkovym vyrokom ;)

jasper: ano, pod perinkou by to v tomto pripade bolo asi presne take...krasne krehke...niekedy to chcem, a nieked inokedy tiez ;)

Zasnívaná povedal(a)...

lizardik: a este blizky a otvoreny :)

gwu: vsak smola, ze to nejde s kazdym?

Zasnívaná povedal(a)...

fangay: usmievaj sa dalej...urcite to svet oceni...to myslim vazne :)

germa: ty sa mas ;)

Zasnívaná povedal(a)...

april: ej veru splas si ;) a ...vies, on ma zatial len ten pocit, ako kaby sme boli pod perinkou, na dokonca ani ta perinka nechyba ;)

lotka: ty si nejaka labuznicka v poslednom case ;))

Anonymný povedal(a)...

ja len diskreeetne a tiiisko
mnam...hmmmm......