nedeľa, apríla 15

Výlet


Mám neodolateľnú chuť vybrať sa na výlet. Spontánny road trip.

Ja, autíčko, muzička a niekto veľmi príjemný a mužný po mojom boku. Len tak ísť, nevedieť kam. Na križovatke odbočiť tam, kde krajšie kvitnú stromy. Bliakať naplno a neznesiteľne falošne nejakú letnú odrhovačku, alebo starý hit, ktorý sa spája s horúcimi spomienkami. Striedať sa pri volante a keď práve nebudem šoférovať, vyložím si bosé nohy na palubovku. Otvoriť naplno okná a nechať vietor, nech si s vlasmi robí čo chce a potom sa smiať na svojom bosoráckom účese.

Pri ceste si kúpiť ovocie a potom nájsť lúku plnú púpav a sedmokrások a tam všetko zjesť. S plnými bruchami sa vyvaliť na trávu a nevnímať nič, len slnečné lúče na bledej pokožke a krutú pohodu. Takmer zaspať a prebudiť sa na šteklenie trávy na chodidle.

Vyberať si najkľukatejšie cestičky. Užívať si jazdu alejou. Dýchať zhlboka, nasávať vône rôznych miest a skladať si z nich vnemovú mozaiku, ktorú si pripomeniem vždy, keď mi bude smutno, alebo zima. Potom ma zahreje.

Vychutnávať západ slnka a pozorovať ako svet mení farby. Potom vypnúť rádio a počúvať to ticho, ktorého tóny počuť, keď sa deň pomaly chystá zaspať a prenechať javisko tmavomodrej noci. Tú stráviť v prvom hoteli, ktorý stretneme. Objednať šampanské, tancovať pri otvorenom okne nahí a premilovať takmer celú noc. Ráno s kruhmi pod očami, ale napriek tomu plní energie totálne vyjesť švédske stoly hotela a vrecká si s rehotom napchať jablkami. Tie potom na ceste chrúmať a užívať si voľnosť, blízkosť a nepremýšľať o tom, čo bude zajtra.

Toto chcem.

28 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

do kelu... tie vily si len uzivaju :) aj ja chcem byt vila a toto zazivat

revo povedal(a)...

aj ja..
vyrazme hneď teraz..

Zasnívaná povedal(a)...

manon: mozes byt...staci chciet....

revo: spolu? hmm ;) okej, som za...ideme. mam rada spontannych muzov ;)

revo povedal(a)...

ked ja som chlapec, nemam muzny pocit, fnuk.. :(..

germa povedal(a)...

ja vyrážam v piatok :)heh

lizardik povedal(a)...

paráda, hneď by som šiel :-)

manon povedal(a)...

aj ja mozem byt vila? to asi nepojde, ja som totiz hriesna nezbednica, nie vila ;)

April povedal(a)...

Ja iba ze waw :)

Jasper povedal(a)...

... niekedy sa nám podarí spraviť ten výlet, o ktorom sme sa už niekoľkokrát bavili... určitéeeeee! ;)

GaMa.d7 povedal(a)...

tak to by som chcela aj ja

Anonymný povedal(a)...

jaaaj ale nas pribuda,tych co by sme si tento vysnivany vylet dali ;o)
Si nam urobila chut :o)

Zasnívaná povedal(a)...

revo: podla mna si muz..neboj :)

germa: tisko zavidim ;)

lizardik: a co ti brani? :)

Zasnívaná povedal(a)...

manon: a ty myslis,ze ja som nevinna? ;))

jasper: a namiesto milovacky sa budeme objimat, jo? ;)

Zasnívaná povedal(a)...

gama.d7: ako tak pozeram, je nas viac :)

pralinka: veru, zda sa, ze po pknych veciach tuzi vela ludi :)

clever-magor povedal(a)...

devucha zasnívaná, nevzala by si ma ty so sebou?

Zasnívaná povedal(a)...

clever: ziskavam silny pocit, ze budem musiet zobrat autobus ;))

svetielkujúca povedal(a)...

aj ja, aj ja chcem... ten pocit, ze sa mozes vyparit je prosto neopisatelny, len malokedy splnitelny.

femma povedal(a)...

krásny sen a zdá sa , že celkom splniteľný, len treba chcieť
pekne snívaš

Jasper povedal(a)...

ako inak, vila drímerka ;)

... a sorry, ved ty vies, ze warrum :D

Zasnívaná povedal(a)...

svetielkujuca: mozno staci len chciet :)

femma: hehe presne to som prave napisala

jasper: nic sa nestalo ;)

_nocode povedal(a)...

vabive, vzrusujuce, nepravdepodobne, presne take ako kazdy z nas chce.

Zasnívaná povedal(a)...

_nocode: presne vystihnuty zamer. presne take, ako chceme...o to tu kraca :)

Anonymný povedal(a)...

vila, na takyto trip sa hodi najlepsie dvojmiestny roadster :)))
ostatni mozu ist za nami autobusom :)))

Zasnívaná povedal(a)...

yoss: ak mas taky na sklade, mozeme vyrazit hned zajtra rano...uz len zohnat ten uatobus pre ostatnych.

motýľ povedal(a)...

tusim si este stale na vylete :)

GaMa.d7 povedal(a)...

kedze si nas tolkych nalakala, neostava ti nic ine, ako sa poobzerat po nejakom luxusnom autobuse a spravit zajazd. skoda len, ze sa uz vytrati jedna z prvotnych podmienok vyletu a to pocet osob (teda dvaja)... ale aspon moze byt o to vacsia sranda, no nie?

Daily Whinger povedal(a)...

Ako vsetci frajeruju, ze by isli... Ale ktovie, keby prislo skutocne na lamanie chleba, kolki by mohli...

Pamatam sa, ze v mladosti som takto organizoval akcie: vo stvrtok vecer som obvolal par ludi, kto ide zajtra do Prahy? Vtedy este neboli love na auta, vlastne neboli auta, tak sa skocilo do vlaku a jedno kupe sme vzdy zaplnili... Dnes by nehrozilo, kazdy ma povinnosti.

Keby sa naslo dost ludi na autobus, tak potom a la Priscilla, Queen of the Desert.

However, dream on, baby!!! ;-)

Zasnívaná povedal(a)...

daily whinger: ja postradam momentalne aj tie love na vlak,ale za par tyzdnov to uz snad bude a inak a predpokladam,ze potom budem postradat tych blaznov, co by so mnou na taky vylet sli. prvotne som myslela, ze by to bolo naj len vo dvojici...ale tak aj taky autobus a la Priscilla ;)) by bol fajny :) pridas sa potom? ;)))