piatok, mája 11

Búrka


Pred búrkou. To napätie by sa dalo krájať. Trošku dusné, trochu iskrivé. Očakávané. Vzrušujúce. Sexy. Príjemné. Takmer neznesiteľné a neudržateľné. Z diaľky už počuť občasný hrom. Oblohu sem tam pretne blesk...

Búrka dorazila. Zasiahla ma úolne naplno. Túžila som po nej. Chcela som ju. Čakala som ju. A predsa prekvapila. Osviežujúca. Strhujúca. Silná. Omamná. Nebezpečná. Voňavá. Krásna. Chutná. Srdce rozbúchavajúca. Zmysly bičujúca. Vášnivá. Hlučná. Oslobodzujúca. Užívam si ju každou bunkou môjho tela. Už som takmer zabudla aké to je...

Po búrke. Ticho. Upokojujúce. Hojivé. Spokojné. Slnko sa dychtivo prediera odstupujúcimi zvyškami mrakov. Pôda vstrebáva kaluže životodarnej vody a ja s ňou. Stromy dychtivo pijú kvapky, čo zostali na listoch...

A ja sa bojím. Bojím sa, že nabudúce to nebude len krásna májová búrka, ale že sa premení na ničivú smršť, ktorá ma zmetie na zem, otrieska o chodník a špinavú, zničenú, ubolenú a slanú od sĺz ma tam nechá tak ležať. Ako už toľko krát predtým.

Spomaľ máš privysokú rýchlosť...

Mám rada búrky. Teraz by som ale chcela vychutnávať dlhé májové dni a večery plné tepla a slnka, aby som tú ďalšiu úžasnú búrku s tebou mohla vychutnávať bez strachu z možnej katastrofy.

19 komentárov:

revo povedal(a)...

zasnivana moja.. ze ty si sa pred burkou neschovala do stodoly?

germa povedal(a)...

ďakujem, prehovorila si aj za mňa...

Anonymný povedal(a)...

jasnee... spomal... aj ja som mala take pocity... volakedy davno

revo povedal(a)...

vila a co bolo potom??

Jasper povedal(a)...

... burky sa prezenu a casto po nich byva pekne pocasie.

drzim vsetko, co mam, najma tie palce teda

rebelphoto povedal(a)...

Neostava mi nic ine nez sa pripojit k jasperovi :)

Ozaj, vily v dazdi zmoknu? ;)

femma povedal(a)...

každý z nás potrebuje občas búrku v duši, aby sa niektoré veci vyčistili...
obdivujem tvoj spôsob písania...

Zasnívaná povedal(a)...

revo: nakoniec ano. zasa, nebola to taka burka, ako si sa ty obaval :) skor emocionalna, nez fyzicka :)


germa: rado sa stalo.

vila.zore: a uz nemas?

Zasnívaná povedal(a)...

jasper: dakujem :)dufam,ze to pekne pociase vydrzi...dlho.

rebelphoto: vily v dazdi nezmoknu. vily sa v dazdi sprchuju :)

femma: ja som uz takuto potrebovala velmi surne :)

Anonymný povedal(a)...

vila, toto bolo aj za mna..dakujem

Anonymný povedal(a)...

a potom sa vyjasnilo :) a dalsie burky boli uz o niecom inom...ale doteraz sa vzdy vyjasnilo.. :)

Anonymný povedal(a)...

arwen: niet zaco :)

Zasnívaná povedal(a)...

vila.zore: a ty si aka vila? ina ako ja? alebo ta ista? :)

arwen: nemas za co :)

Anonymný povedal(a)...

zasnívaná víla: mno, podla toho,ako pises, mozme byt rovnake.. len ja si zijem v rozpravke asi kratsie ako ty :)

lizardik povedal(a)...

podľa predpovede má dnes byť opäť búrkovo (emocionálne či fyzicky - to si vyber), takže na jasné dni si ešte treba počkať, ale určite prídu, nič sa neboj, len aby ti potom tá búrka nechýbala :-)

April povedal(a)...

Burky su skvele :) A smrste sa neboj, poziciam ti protiatomovy daznik ;)

Zasnívaná povedal(a)...

vila.zore: preco myslis, ze kratsie? :) zniem staro a opotrebovane?

lizardik: ty meteorolog. mas skryte kvality, co? :)

april: dnes by sa mi jeden taky zisiel...protislzny.

April povedal(a)...

Na to nemam dazdnik ale vreckovku. A vedierko.
:)

Anonymný povedal(a)...

prečo?... obe píšeme podobne.. len moje veci, myšlienky a úvahy vyznejú o trochu "detskejsie"- ale skor to nie je to spravne slovo, lepsie nenachadzam, nie tak "vyvinuto" .. snad sa dopracujem raz do takej formy, ako pises ty... *úsmev* .... rada ta citam... skoda, ze neprispievas castejsie. ale to pisem skoro vsetkym.. co ma ich myslienky a tvorba zaujali.. len keby ich bolotrocha viacej.. alebo je to takto dobre? hej.. ano *úsmev*