utorok, apríla 3

Prednarodeninová




sníva tvoje nahé ja
len ty trpíš nespavosťou
zahalená len zbytočnou cnosťou
ako vtedy
naposledy
keď chcela si dať pusu
ako dvere autobusu
no trafila si vedľa
tak ako tá jedľa

nedostala si sa do raja

hnusná pachuť pery skriví
taká tá, čo smútok živí
a keď kvitnú sedmokrásky
potrebuješ štipku lásky
a dve kocky čokolády
takej, čo má riadne grády

dnes máš pocit, že si stará
náhle zhasla svätožiara
skapala skrytá svätica
a narodeninová kytica
sotí ťa tam, kde ešte nechceš byť
zauzlíš tenučkú zlatú niť
spletenú z vlákien prázdnych slov
tým uzlom začne snová šou
čo zatieni aj jasný spln
vrhneš sa do vábivých vĺn
sebaklamu

12 komentárov:

April povedal(a)...

Ok. Beriem, ze kazdeho pred narodkami chyta ista depka a zacina s nerealistickou sebareflexiou. Ale moc si na to nezvykaj! ;)
Posielam prednarodeninove gratulacie :)

S. povedal(a)...

pridavam sa k tej prednarodeninovej gratulacii ;)

Anonymný povedal(a)...

pohoda,nedaj sa stiahnut. Ako ta poznam uz urcite brusis pero na ponarodeninovu :o)
a pekne pooslavuj ten vyznamny den,ved bez neho by tu neboli tvoje riadky,ktore mame tak radi...

motýľ povedal(a)...

Takze dnes narodeniny? Alebo ese cosi neskor? Nevadí.Všetko najlepšie ti želám :)teda lásku, zdravie a šťastei

ostrovanka povedal(a)...

ja lasku... teda zelam :) taku na zivot a na smrt...najvacsiu ...

Aventerra povedal(a)...

Tiež gratulujem. Tiež prajem lásku. Takú vydarenú, aj so smútkom, aby bola o to väčšia radosť. A nech ťa nechytá depka. :)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

ja ešte negratulujem :o)

ale páči sa mi :o)

Zasnívaná povedal(a)...

april: to nie je az taka depka :) to je ocista duse pred oslavou toho,ze som uz zas starsia :))

upiiirka: haha, dakujem :)) popredu

Zasnívaná povedal(a)...

pralinka: ty si skvela :) dakujem.

motyl: este o cosi neskor...ale sebareflexia uz teraz :) dakujem...cheers :)

Zasnívaná povedal(a)...

ostrovanka: dakujem. taku by som chcela :)) asi...:)

aventerra: dakujem pekne. ja taku zelam kazdemu asi ;))) svet by bol super :)

gwu: tak teda o tom potom :)

maxim povedal(a)...

Už netriafaj vedľa
Stoj rovno ako jedľa
Čo rastie pod ňou bedla
Tá huba krásná jedlá
A zdravšia ako knedla
Dopraj si vína jedla
Vodu z liečivého žriedla
Aj lásku, čo ťa zviedla
Vychutnaj tortu, čo si zjedla
Poláskaj ruku, čo ťa viedla
A miluj tmu, čo už zriedla...

Ešte stále sa hráš na krtka?
Vino na stole, kde je vývrtka??

Krásne narodeniny a všetko, čo si želáš...

Zasnívaná povedal(a)...

maxim:
zelam si vela prijemneho svetla,
aby som basnika v tme stretla,
takeho podobneho ako ty,
s ktorym su romanticke trampoty ;)

dakujem :)