štvrtok, februára 8

Medzi rečou

Nevídame sa často. Naposledy sme sa stretli tuším v júni. Sem tam si napíšeme. Tak ako dnes. Pohladil si ma niekoľkými vetami. V pravý čas. Ako to vždy vycítiš? Ozval si sa a spôsobil mi taký zvláštne dobrý upokojujúci pocit kdesi vo vnútri.

"Nemysli si, že si na teba nespomeniem. Možno častejšie, ako by ti napadlo. Bez pochyby si bola dôležitou časťou môjho života. Ty by si povedala, že ma vždy budeš trošku ľúbiť. Ja to vzhľadom na to, že som tvrdý chlap volám: vždy pre teba budem mať slabosť."

Aj ja si na teba spomeniem možno častejšie, než by sa zdalo. Na iných nie, len na teba. S akousi zvláštnou nehou. A vždy sa pri tom usmejem a v duchu ti pošlem vzdušný bozk.


Dnes sa zubím naširoko. Pretože viem, že keď ma niekedy bude niečo bolieť tak, ako vtedy, jedného dňa to prebolí a ja sa nad tým pousmejem.




19 komentárov:

umbrella povedal(a)...

mám rada, keď sa ľudia zubia:o), nenechávajú si svoje malé radosti pre seba :o)

btw: k tomu štýlu... to je taký, čo ma chytí za srdce :o)

Pustovníčka povedal(a)...

hmm ...

swarovski povedal(a)...

cim viac takych ludi a spomienok, tym lepsie, vsak vila?

natalie povedal(a)...

Aj ja mám takú nežnú spomienku.

germa povedal(a)...

mne takato spomienka veru chyba, skoda...

Silviah povedal(a)...

Keby si vtedy neodišla, dnes by pravdepodobne namiesto nežnej spomienky jatrila dušu krutá realita... Je fajn, že čas obrusuje rub a pamäť si voľká len v pekných kontúrach...

lota povedal(a)...

aj ja mám takú spomienku Ona/on sa prispomenie občas aj sám. Obaja vieme, že je to dávno pasé ale je dobré navzájom sa vnímať...že je všetko ok

April povedal(a)...

Najprv posielas objatia, teraz bozky... som zvedava, co bude dalej ;)

Zasnívaná povedal(a)...

dazdnicek: zubim sa az tak,ze ma bolia zuby...mudrosti. podozriveee ;) moj styl ta chyta niekde? nevychovanec ;)

pustovnicka: ...hmm

swarovski: zlatinko, neviem. tu asi nejde o kvantitu. jasne, ze najlepsie by bolo moct s takou nehou spominat na kazdeho, kto nam skrizi cestu, ale to asi nepojde. inflacia by znicila to caro. a tiez asi nepotrebujem co najviac krat prezivat to sklamanie, ako vtedy. ale ak to myslis tak, ze by bolo skvele, keby kazda bolest dokazala preboliet tak, ze by skoncila takouto spomienkou, tak suhlasim :) alebo to mozno myslis tak, ze by bolo fajn mat co najviac ludi, ktori dokazu vycitit, kedy potrebujem objat alebo pohladit, tak tiez suhlasim. hm, vlastne to mozes mysliet aj uplne inak. mozem ti nakuknut do hlavy? ;) neviem, ci sa da porozumiet tomu, co tu pisem, ale snad ano...

Zasnívaná povedal(a)...

natalie: to treba...

germa: hm, mozno dobre. moje zdroje hovoria, ze tebe nebude chybat...u teba to vsetko dopadlo dobre...;)

silviah: aj ta vtedajsia realita bola dost kruta, ale ano, viem, ze som odist mala a musela, inak by sme mozno skoncili tak, ze by sa nam tvare skrivili hnusom pri kazdej spomienke. takto sa usmievame. cas je milosrdny veru :) pekne kontury z minulosti niekedy pomahaju prekonat slabsie chvilky v pritomnosti :)

lotka: ano, presne tak...davno prec, davno prebolene, nestretavame sa, len si sem tam spomenieme. a tiez viem, ze keby mi bolo naozaj zle, keby to bolo fakt vazne, tak by prisiel a ked nic ine, tak by som aspon vedela, ze ... ze je :)

april: hehe, ty mas rada pokracovania tusim ;) urcite pozeravas telenovely ;)

April povedal(a)...

Telenovely nepozeram, iba citam take pekne virtualne ;)

swarovski povedal(a)...

chapem a neodvravam

Zasnívaná povedal(a)...

heh, a ja, ze sa dozviem, ako si to myslel. a ty si to nechas pre seba :)ako sa povie potvora v muzskom rode?

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

hej hej, chytajú ma, ale neobťažujú :o)

a potvora v MR
je hádam (p)otvor???

murphy povedal(a)...

mne tiež takáto spomienka chýba. Väčšinou som odišla prvá ja. Alebo... raz... už bola po 5-tich rokoch naplánovaná aj budúcnosť... tiež som zutekala... a až po roku som sa dozvedela, že mi to vlastne poradila intuícia.
Som rada, že to tak dopadlo.

Zasnívaná povedal(a)...

murphy: intuicia sa vacsinou nemyli. niekto ju vie ale pocuvat pozornejsie ako iny. ja som sa dlho branila tomu priznat si, co mi sepka...a tiez sa nemylila.

Anonymný povedal(a)...

a nebolo by niekedy lepsie nespominat a spomienky si neachat na casy, ked uz nebudete moct byt akcne ? :)) treba zit pritomnostou (viem, lahko sa mi vravi, ked moja sucasnost je prijemna) a dozadu sa neobzerat.aspon nie kym ste mlade

murphy povedal(a)...

motýľ, však píšem, že som rada že to tak dopadlo. T.j., užívam si to, čo nasledovalo. A samozrejme prítomnosť :-)

Zasnívaná povedal(a)...

motylik: ja osobne nezijem v minulosti, myslim, ze vsetko mam vysporiadane, uzavrete a tak sa vzdy snazim, aby veci dopadli, ale to, ze na niekoho, spominam v dobrom a s usmevom je myslim dost pozitivne, nie? :)a poucit sa z toho negativneho je tiez pozitivne, ved o tom vies asi svoje...