nedeľa, februára 18

Vznášať sa


Krásne neskoré nedeľné ráno. Hlava boľavá, nohy unavené po fláme. Električka víkendovo prázdna. Nechávam slnko nech mi vyhrieva zatvorené viečka cez sklo. Nastupuje staršia pani a starší pán. Narúžované pery panej s veľkými slnečnými okuliarmi na očiach, šik klobúčikom na hlave, oblečenej v nadčasovom umelom kožúšku sa usmievajú. Celkom sexi babina. Aj ja budem taká. Sadajú si. Pani rozpráva dosť nahlas, asi už horšie počuje.

Znovu zatváram oči a predstavujem si, že je máj. Máj, lásky čas. Že sedím pri jazere opretá o jeho chrbát a nerobím nič, len dýcham ten máj a užívam si jeho blízkosť. Nevnímam, o čom pani rozpráva, len jedna veta ku mne doletí, ako keby adresne:

"...veď sme na tomto svete tak krátko. Životom sa máme vznášať a nie sa stále naháňať za niečím."

Začínam. Odteraz.

10 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

určite na to nie je neskoro:o)

mááááááááááááááááj, aj ja chcem:o)

Anonymný povedal(a)...

bud mi prikladom...

Pustovníčka povedal(a)...

aj ja si to stale hovorim...

ostrovanka povedal(a)...

ak sa nezacnes, tak dostanes poza usi :)

lizardik povedal(a)...

veru, vznášajme sa, aj tak sa mi po tých kalužiach a blate nechce chodiť, a do mája je ešte ďaleko, netreba na nič čakať, lietať sa dá aj bez krídel (to už som niekde počul :-D), mimochodom tu je zaručený návod na výučbu lietania:
- treba sa jednoducho hodiť o zem tak aby ste zem minuli, vážne to funguje :-D, najlepšie je tak 10 cm pred zemou sa nechať odpútať niečím iným, napr: hmm, nenechal som doma zapnutú žehličku, hmm, to čo má tamtá baba na hlave, brrr, a tak ďalej, ak sa vám toto podarí, potom máte prvý krok za sebou, mierne sa vznášate nad zemou a neviete čo ďalej, najdôležitejšie je vtedy nemysliet na to, že lietate, ak začnete tak si nabijete papulku, takže nemyslieť na lietanie a v podstate nemyslieť vôbec na nič sa odporúča, potom sa lieta jedna radosť, niekedy na požiadanie predvediem :-D

Zasnívaná povedal(a)...

gwu: no, ja neviem, ci ho uz chcem ten maj, ale bolo by to fajn :) a neskoro nie je asi nikdy :)

swarovski: budem sa snazit :)

pustovnicka: a aj to robis? :)

ostrovanka: bojim bojim.

lizardik: tak toto ;) vdaka...na tu rpedvadzacku sa tesim :)

April povedal(a)...

Drzim palceky :)

Zasnívaná povedal(a)...

april: vdaka ;)

Pustovníčka povedal(a)...

Aj zacnem, ale v praci sa nakoniec zase len zeniem .... :-)

Zasnívaná povedal(a)...

ja sa nezeniem, a preto v nej este teraz trcim ;)