piatok, apríla 6

Starostlivosť

Prepínam naslepo. Útržky rôznych filmov a programov skladajú nový neopozeraný príbeh. Zastaví ma až zvláštna atmosféra nejakého ázijského filmu.


On a ona v byte zariadenom minimalisticky do červeno čierna. On ju opiera o červenú stenu. Vidím len jeho chrbát, tmavé rovné vlasy, a jej nohy ovinuté okolo jeho drieku. Milujú sa postojačky. Nenásytne. Vášnivo. Živočíšne, ale s citom. Ona ovíja ruky okolo jeho krku ako keď sa užovky navinú na konár. Prsty zabára do jeho vlasov, pery z času na čas prisaje na jeho šiju. Pohyby naberajú na rýchlosti. Ich telá sa lesknú potom a po poslednom najsilnejšom vzdychu vyčerpane klesajú na posteľ.

Strih.

Ešte stále sú nahí. On jej pozerá priamo do očí, jednou rukou ju hladí po tvári a v druhej drží fén a suší jej vlasy. Ona vyzerá ako malé dievčatko. Výraz jej tváre naznačuje úplné odovzdanie, jeho dotyky zasa nežnú starostlivosť.

Vtedy si uvedomím, že si už ani nepamätám, kedy sa o mňa naposledy niekto takto láskavo staral. Po milovaní. Pred ním. Či len tak bez sexu.
Radšej vypínam telku a idem spať.
Dobrú noc, víla a...snívaj.

21 komentárov:

ostrovanka povedal(a)...

snivaj...

S. povedal(a)...

vykasli sa na sny, ked chces zit. mila nedockava vila... ;)

Zasnívaná povedal(a)...

ostrovanka: veru snivam.

upiiirka: :) myslim,ze snivanie a zitie sa nevylucuje :) snivanim praveze bojujem proti mojej prirodzenej nedockavosti :) nemam-snivam. budem mat-tiez budem snivat :))) tak sa predsa volam ;)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

... a ako dlho som sa o nikoho nestarala ja...

GaMa.d7 povedal(a)...

co to bol za film? ;-)

...a zelam nech sa dokonale zanezneny sen stane skutocnostou...

Zasnívaná povedal(a)...

gwu: ked som sa ja starala si pamatam. vacsinou som sa starala a nenechala ich, nech sa staraju, alebo si mysleli, ze ja to nepotrebujem,lebo som silna a usmievava...

gama.d7: fakt neviem, co to bolo za film...ale tusim ti to idem zistit ;))) a vdaka za zelanie. slovo zanezneny je este lepsie ako moje oblubene roznezneny...mozem to pozuivat?

GaMa.d7 povedal(a)...

mozes, ale nie prilis casto, aby sa neosuchalo.

Zasnívaná povedal(a)...

neboj...:) s rozvahou. vdaka :)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

tiež si pamätám, je to už dávno...

April povedal(a)...

Pamatam si, kedy som sa starala a tiez si pamatam, kedy sa niekto naposledy staral o mna. Ale asi by som si to radsej nepamatala...

Jasper povedal(a)...

... I'm sooooo linking this

Zasnívaná povedal(a)...

gwu: ono by to chcelo asi nejaky vyvazny mix oboch...a nie davno, ale teraz.

april: nechcela? preco? to ma zaujima...

jasper: thanks ;)

April povedal(a)...

Preto, lebo ked sa konecne dostavam do akej-takej psychickej pohody, nechcem spominat na veci, ktore ma dostali na to dno.

April povedal(a)...

Myslim tym stavy, ked clovek dava ale nedostava alebo ked dostava, ale uz nechce dostavat preto nedava.

revo povedal(a)...

ludia v azii si omnoho menej ukazuju city.. v nasom svete sa im v tom ale asi velmi blizime..

femma povedal(a)...

aj krásne snívať je umenie, niektorí ľudia to ani nedokážu
ale... s tebou sa pekne sníva

Zasnívaná povedal(a)...

april: no, ono ja by som samozrejme nechcela len brat a nedavat, to nie je pre mna :) chcem vyvazenost :) a tak si o nej budem chvilku snivat :)

revo: mozno prave preto ma to tak oslovilo...

femma: dakujem. a lutujem tych, co to nedokazu

maxim povedal(a)...

Snívalka, snivalka......:-))

Zasnívaná povedal(a)...

max, max...:))

Inventura Duse povedal(a)...

Kedysi som nerobil rozdiely, maximalnu davku starostlivosti dostavala kazda jedna, nebolo rozhodujuce ci som bol citovo angazovany. Veci sa zmenili - asi starnem ;-)

Zasnívaná povedal(a)...

uznavam, ze davat vzdy maximum sa velmi nevyplaca... najma, ked druha strana o to maximum nestoji.