štvrtok, apríla 12

Básnička



vznikala táto básnička,
keď chcela som byť opäť maličká
dnes uprostred lúky tancujem nahá
a túžim, aby si ma volal „drahá“

táto básnička vznikala,
namiesto toho, aby som plakala
chlipkám si teraz sama vodku s džúsom
a šeptom do tmy kričím: “tu som!“

vznikala básnička táto
keď po kolená siahalo mi blato
ten humus zvaný samota
a opantávala ma divná trápna clivota
básničku písala som, na lopatkách šteklili ma vlasy
a hľadala som všade naokolo chyby krásy
tichučký lomoz šarapatí v hlave
tak sama som a predsa v dave

vznik hlúpej básne bol len z núdze cnosť
začína ma v snoch strašiť blízka budúcnosť
už ani sama neviem za čím smútim
cítim, že cestou života sa rútim
prirýchlo

5 komentárov:

April povedal(a)...

Tak toto je ta narodeninova? ;)

Anonymný povedal(a)...

Niekedy sa citim podobne, hoci ten dzus by som pil len bez vodky :)

GaMa.d7 povedal(a)...

lepsie prirychlo ako otravne pomaly... aspon sa rychlejsie zabuda pod vrstvami nasatych novostok

germa povedal(a)...

ja zasa vodku bez dzusu.. a neponáhľaj sa, presadni na osobák.

Aventerra povedal(a)...

básnička krásna. :)
a čo tak skúsiť džús bez vodky?