nedeľa, januára 20

Kruh

"Čítal som horoskop na tento rok. Vraj sa zamilujem a možno aj ožením, ale nemám hľadať v nových vodách, bude to niekto, koho poznám roky... Tak ti volám. Nepôjeme na kávu?"

Nepôjdeme. Tak ako sme nešli pred pol rokom, a pred rokom a predtým už x-krát. Lebo nechcem. Lebo sa mi nepáči. Lebo ma otravuje. Lebo nepočúva. Lebo stále frfle. Lebo mi nevonia a lebo je najmúdrejší na svete. Je mi jedno, že toto možno číta. Nechce sa mi byť dobrá. Nechce sa mi usmievať. Nechce sa mi chápať tú nechápavosť...

A okrem toho, neverím na návraty. To, čo nešlo pred piatimi rokmi, nepôjde ani teraz. Každý pokus o návrat, každé druhé vkročenie do tej istej rieky, dopadlo prinajlepšom trápne, niekedy slušnou modrinou vo vnútri.

Opakujte po mne, prosím:"Nie... Nie... Nie... NIE!.... Nepočuješ??? Nechcem. Nebudem. Nepôjdem. Nepobozkám. Neodpoviem! NIE!!!!!!!!!!!!"

Nový rok. Nový vzduch. Nová ja...Egoistickejšia. Šťastnejšia.

Koľký krát už?

Koľko krát ešte?

9 komentárov:

Neda povedal(a)...

NIE! Preboha NIE! A este raz NIE! Neverim. Nerozumiem. Preco to robia? Asi preto, ze NIE nie je pre nich odpoved. Vyzbroj sa argumentaciou. Alebo nie, nastav mod repeat a dookola opakuj ako obohrata platna NIE NIE NIE!

April povedal(a)...

Poznas slovnik damy?
Ak dama povie nie, mysli ano.
Ak dama povie mozno, mysli nie.
Ak dama povie ano, tak uz nie je dama.
Obcas mam pocit, ze blbe vtipy su manual k muzskemu zmyslaniu.

Daily Whinger povedal(a)...

Bolo by idealne, keby si to chlapik precital. Mozno mu svitne.

Jasper povedal(a)...

Ja už na Nové Roky neverím.

Blueska povedal(a)...

Je to presne ten pocit.
Ono to nasilu nejde.
Jednoducho vieš, že tam vôbec nie je čo riešiť.

Lev bez hrivy povedal(a)...

Dobre vravi Daily Whinger, nech si to len pekne precita. Ak uz vie, ze si Zasnivana, posli mu pekne linku. Ked uvidi nase komentare, mozno mu konecne svitne.

Mily ony. Vyser sa na nu. Vidis, ze na Teba kasle, skus sa vysrat aj na horoskopy, never im a najdi si nejaku uuuuuplne inu.

Viem, ze som nepouzil slovnik damy, ale medzi nami levmi si to mozeme povedat na rovinu.

Kozo povedal(a)...

Ze mu vobec dvihas ten telefon.....

femma povedal(a)...

dúfam, že prečíta a pochopí :-)) a nechá ťa žiť
verím , že šťastie už čaká za rohom , tak mu bež oproti:-)))

FanaticGay povedal(a)...

dokedy? az sa to raz prelomi a budu celkom ine "probemy". Tak nech coskoro. NECH COSKORO!