nedeľa, augusta 10

Precitnutie


"Máš možnosť rásť, učíš sa každý deň, využi to najsprávnejšie ako sa dá. Máš veľký potenciál, len nepoľavuj. Aké chceš tréningy? Táto kniha, kapitola dvanásť ťa naučí ako efektívne viesť a motivovať ľudí. Inovácie, kultivácia talentu... V biznise niet pre emócie miesta, očisti sa od nich. Zatni zuby, vydrž, oddýchneš si o rok, dva, tri...(a možno až v hrobe)."

Dobre mienené rady a konštatovania, alebo len frázy vyťahované z bullshit slovníka?

... a moja únava prichádza príliš skoro. Na čele som našla prvú vrásku a z ofiny mi trčí šedivý vlas.

7 komentárov:

Coy povedal(a)...

Jednoznacne frazy. Len velmi prazdny clovek moze nieco take povedat a byt presvedceny o spravnosti svojich slov.
Vzdy mame moznost rozhodnut sa, akym sposobom chceme travit svoj zivot.

femma povedal(a)...

Asi by som tu mala teraz písať o tom, že je hriech nevyužiť ,,potenciál", ktorý si dostala do vienka, alebo zafilozovať na tému kariéra a život podľa vlastných predstáv alebo niečo podobné - ale viacej sa mi žiada povedať, že krásne píšeš a je mi ľúto, že si sa v poslednom čase trochu odmlčala - tak sa tu ukáž častejšie:-)))

swarovski povedal(a)...

kym mas este ofinu, je vsetko ok :)

sush povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
sush povedal(a)...

na margo sedivych vlasov by som chcela podotknut ze hen na mna. ja mam sedivu celu hlavu!

falosnica povedal(a)...

pisat treba bez ohladu na formu...ked na to mas, talent jednoducho rozvijaj!!!

Unknown povedal(a)...

tuto depresivnu fazu som mala v 26 rokoch a tych vlasov je stale viac. a uz to nejde ojebat, ked tvrdim, ze sú iba svetlé