sobota, januára 13

Strach


On zbožňuje jej vlasy. Od prvého momentu mal chuť sa ich dotýkať. Bola vtedy na rande s niekým iným. Ale on si ju našiel.

Ona krajšie oči ako tie jeho asi ešte nikdy nevidela. Horúce. Medové.


On: "Čo robíš?"

Ona: "Pozerám von oknom a nič tam nevidím, je tam tma. Poď von. Budeme sa bozkávať v parku."

On: "Ty si so mnou nikdy nechcela ísť, okrem toho, čo sme boli v lete v parku prvý a posledný krát. Bála si sa ma. A ja som sa ťa bál dotknúť, aby si neutiekla."

Ona: "Prečo si to myslíš?"

On: "A chcela si snáď?"

Ona: "Neviem, možno áno... Pekne si voňal. Prečo si myslíš, že by som nešla?"

On: "Lebo o mne vieš, že som zlý..."

Ona: "A to vadí?"

On: "...alebo sa bojím ja."


7 komentárov:

ostrovanka povedal(a)...

je lepsie bat sa, ako zlaknut, hovori moja kamaratka :)))

ostrovanka povedal(a)...

ale inac je to krasne napisane :)

Zasnívaná povedal(a)...

ostrovanka: kamaratka ma celkom peknu "prupovidku".... ale inac dakujem ;)

Anonymný povedal(a)...

kto sa bojí, nech nejde do lesa....

Zasnívaná povedal(a)...

alebo do parku ;)

maxim povedal(a)...

..Slovensko vymiera..všetci sa boja lásky...teda, okrem Rómov...:-))

Zasnívaná povedal(a)...

max: tak toto je vyrok roka. presne tak to totiz vyzera...