štvrtok, januára 4

Vôňa

Vo vlasoch mi zostala vôňa.

Aj na líci.
Aj na čele.
Aj na obočí.
Aj na krku.
Aj na vankúši.


Aj na dlaniach.
Na tvojich je tiež.
Privoňaj.
Cítiš?


Vôňa nášho malého spoločného hriechu.
Presne takého, ktorý znamená nepatrné prekročenie hraníc smerom k zakázanému.
Presne takého, pre ktorý sa nedostanem do pekla.
Presne toho, pre ktorý nebudem cítiť vinu ani žiadny druh sklamania.

Neumyjem ho.
Ten náš hriešik maličký.
Až zajtra.
Dnešnú noc budem spať jemne opojená hriechom, ktorý vlastne nie je hriešny.
Má len jemne pikantnú príchuť.


16 komentárov:

Tomi povedal(a)...

tak predsa? :/

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

privoniavať si k vlastným ramenám a cítiť tie jeho... ach

swarovski povedal(a)...

do pekla? urcite ano... ale ked to stoji za to :)))

Anonymný povedal(a)...

jeeeeeeeeeeej, to je krásneeeeeeee

Zasnívaná povedal(a)...

tomi: predsa co? predsa som zhresila? :)

gwu: uhm...tak tak, potom sa dobre spi ;)

swar: za toto do pekla urcite nie...nikomu sme neublizili, skor naopak ;)

germa: dakujem :)

Tomi povedal(a)...

zasnivana: ale ved ty si nezhresila:), myslel som tym nieco ine, co? hadanka na dnesny den:) inak krasne si to napisala, suhlasim s germou

Zasnívaná povedal(a)...

tomi: presne. nezhresila som...ale hadat nebudem, nechce sa mi ;)

maxim povedal(a)...

...jemne opojená hriechom,
láskou, nehou, smiechom...

krásne si to opísala...

Zasnívaná povedal(a)...

dakujem ti,
basnik.

Pustovníčka povedal(a)...

Velmi pekne citanie :-)

austin77 povedal(a)...

už zasa seks
boha jeho

Zasnívaná povedal(a)...

austin: a kto povedal, ze bol sex? ty vidis vsade sex ;)))

austin77 povedal(a)...

ale šak JA?
ale šak TY!

počasie dnes:
teplota 5°C
vlhkosť: 78%

ninka povedal(a)...

nezne s prichutou hriechu :D

motýľ povedal(a)...

jemne steklive :)

ostrovanka povedal(a)...

nie netreba to zmyvat :) vona toho druheho, ach, tak to je uplne najkrajsie :)