sobota, januára 6

Nepoškvrnená

...bola tá naša láska.
V poslednom čase na teba akosi častejšie myslím.
Nie, nechcem ťa späť.
Ani by som ťa už nevedela tak veľmi milovať, ako vtedy, než nás zničilo klamstvo, podvod, predtým, než si ochladol na mínus päťdesiat stupňov.

Len na teba myslím.
Alebo skôr na ten pocit.
Na prvé mierne plaché rozhovory, na tvoj smiech a privreté oči.
Na tvoju veľkú rukavicu, ktorú si mi navliekol na ruku, keď mi bola zima.
Na to, ako si veľa rozprával a ja som sa veľa smiala.
Na prvý bozk. Spontánny.
Bol si odvážny. Mäkko nežný.
Na to, ako si vzal medzi palec a ukazovák prameň mojich vlasov a povedal: "Toto som chcel urobiť od prvej chvíle, čo som ťa zbadal."

Nepoškvrnená bola tá naša láska.
Mladá. Skutočná.
Iskrivá, vášnivá, búrlivá, niekedy hlučná.
Trošičku naivná a preto nádherná.
Nebrzdená zbytočnou opatrnosťou,
zlou skúsenosťou,
strachom z intríg,
obavami z konšpirácií a podvodov.

Nepoškvrnená bola tá naša láska.
Možno spoznáme vášnivejšie, serióznejšie, hlbšie, dokonalejšie, takmer večné.
Ale ani keď sa ostrihám dohola, takú, ako bola práve tá naša už nezažijem.
Ani ty nie.
Nikdy.

...nepoškvrnenú.

8 komentárov:

lizardik povedal(a)...

wav
nepoškvrnené lásky, tie sú najkrajšie,
len mám už pocit, že takú už nezažijem,
škoda, že je človek obmedzený svojou vlastnou dospelosťou, a to som sa tak velmi tešil kedy vyrastiem :-)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

bola...
a bude

swarovski povedal(a)...

neposkvrnena? bude? mate stroj na vymazanie spomienok? hlasim sa na terapiu :)

Zasnívaná povedal(a)...

swar: podla mna taka uz nebude. asi by sme to vsetci chceli, vsak? a asi by to tak bolo jednoduchsie, ale stale verim, ze veci sa nedeju len tak. ze vsetko ma svoj zmysel, ak tie skusenosti dokazeme vyuzit spravnym sposobom a neobratime ich sami proti sebe.
good luck.

lizardik: taku nezazijes, zazijes inu a ako tak citam, tak aj zazivas, tak nefrfli ;))

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

nie je vždy všetko tak, ako sa zdá, nie vždy nepoškvrnená je NEPOŠKVNENÁ...

sas povedal(a)...

taka uz nebude, lebo bola prva a cas vzdy akosi zaveje pieskom zabudnutia to smutne a pekne ostava...

zasnivaná - ako si milo "sfukla" lizardika frflosa :)))

gwu: suhlasim s tym, co si povedala.

Zasnívaná povedal(a)...

gwu: no, ano...skor som myslela neposkvrnene prezivanie toho vsetkeho. bez podozreni, bez opatrnosti.

sasanka: sak co sa ma co stazovat? :)

ostrovanka povedal(a)...

nie, taku uz nezazijete... ale da sa na to krasne spominat...