nedeľa, decembra 24

Anjel

Doteraz som ti ja dávala darčeky také trošku infantilne romantické plyšové mierne gýčovité. Veď sme si sľúbili, že keď budeme starí a už nás nikto nebude chcieť, tak sa vezmeme a dožijeme naše životy spoločne. Sem tam ma voláš "moja nastávajúca" a moju mamičku "budúca svokra". Vždy ma to pobaví.

Ty si ma na Vianoce zvyčajne obdaril niečím sladkým so slovami: "Oslaď si život, moja nastávajúca. Keď budeme starí a svoji, tak ti ho už budem len strpčovať."

Tento rok som ti darovala otvárač na pivo s magnetkou. Čistá praktičnosť, stala sa zo mňa víla realistka: "To aby si si bol vedomý toho, že aj tá naša budúca láska a manželstvo zovšednie a to pivčo bude jedným z mála tvojich potešení,lebo už ani ten sex nebude to, čo býval..."

Ty si mi ale dal anjelika strážneho a veľmi vážne si povedal: "To aby sa mal o teba kto starať, keď ja nebudem na blízku."



Oči mi zvlhli od dojatia a srdiečko mi stisla akási čudná tieseň z tej predstavy... "Nebude na blízku? Ako to? Prečo...? Prečo by nemal byť? Nechcem!"

Si totiž skutočný priateľ...



5 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

toto je pocitovka, skvelé

Anonymný povedal(a)...

uhm...perfektný vztah..:)

Pustovníčka povedal(a)...

nadherne ....

maxim povedal(a)...

super...

lizardik povedal(a)...

krásne napísané :-)