sobota, septembra 22

Reminder


Babie leto, čo na mňa žmurká spoza žalúzie inšpiruje ma k činom nostalgicky veselým. Tak ako ty.

Kúpime si vodovky, more výkresov a osem štetcov. V parku nazbierame prvé žlté a červené opadané listy a doma ich nafarbíme kadejako.

Z odtlačkov budeme pri burčiaku vytvárať náš rozprávkový svet.

Najvydarenejšie dielo zarámujeme a zavesíme si ho nad posteľ, aby sme ani o pár desaťročí nezabudli na to, že takto chceme, aby NÁŠ život vyzeral... a keď sa jeden z nás na chvíľku zabudne a odchýli od plnenia tohto sna zavalený prácou a nepodstatnosťami, ten druhý len prstom ukáže na obrázok...

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

...krasne snehulka... :)

Anonymný povedal(a)...

šte aj ten obrázok podtrhuje krásnu jesennú náladu...

femma povedal(a)...

super recept - želám, aby fungoval na sto percent
/a - môžem si ho požičať?/

April povedal(a)...

Pekny zablesk optimizmu :)

FanaticGay povedal(a)...

toto sa mi pacilo a sam pre seba som si to nazval "Ticha dohoda". Pripomenulo mi to nieco... boze to bolo uz velmi davno.

lizardik povedal(a)...

veľmi príjemné, takto na ráno :-)

GaMa.d7 povedal(a)...

Funguje to na principe obrazku tucnej zeny na chladnicke, ktory ta ma odradit od prezierania... tak maj ho stale na ociach a asi si aj ja nejaky namalujem. Uz len zohnat vodove farby :-)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

krásne

swarovski povedal(a)...

viem, ze comment trosku neskoro, ale...

velmi pekne a inspirujuce.

ludia by mali spolu takto tvorit a mat to na ociach, aby si vazili tie zaciatky, ktore boli krasne, mozno najkrajsie...

mozno by to malo vacsi ucinok, ako fotky so svadby, ktore trcia v ramikoch na policke :)

rebelphoto povedal(a)...

:) prijemne

Glamur Lemur povedal(a)...

lepšie raz vidieť ako sto krát počuť. niekedy slová proste nestačia a symboly sú vítané :) krásne