pondelok, januára 15

Nedosiahnuteľný

Patríš (k) inej. Ale do výstrihu mi pozeráš celkom nepokryte, ba až obdivne.


Požičala som ti Matkina. Mexickú vlnu. Ale na teba také triky neplatia, aj keď inšpirácia sa v tej knihe našla:

"V knižke som si prečítal jednu zaujímavú vec: "konverzácia je sex duší", čo si o tom myslíš?"

"Áno, sexujeme spolu uz dosť dlho, nechcela som ti to povedať, aby si sa nezľakol..."

"Dokelu, si mi to mala povedať, viac by som si to užíval, možno aj nejaký ten orgazmus by bol . Vzhľadom na to, že som to nevedel a nedal k tomu súhlas, by sa to dalo považovať za dušené znásilnenie. Vieš o tom? Si si vedomá následkov?"

"Miláčik, ale ty so mnou konverzuješ (sexuješ) dobrovoľne a rád."

"Tak, áno. A nebudem sa tváriť ako neviniatko, aj nejaký ten orgazmus bol."

"Hej? A to kedy? Povedz..."

"No ešte o mojich orgazmoch ti budem rozprávať..."

"O tých duševných... so mnou...o tie by si sa mohol podeliť."

"Jedno je isté, že sa mi s tebou konverzuje (duševne sexuje) dobre. Aj keď vzhľadom na toto zistenie, sa teraz cítim akosi neverne... Vieš kedy som zažil prvý dušený orgazmus? S tebou?
Keď sme sa v jednu sobotu spolu rozprávali deväť hodín a neskoro v noci, už sme sa chceli lúčiť, si sa ma spýtala na Slnečnice a ja som zistil, že sa ti páči Van Gogh, to bolo teda niečo... a potom sme sa nevedeli rozlúčiť až kým nezačalo svitať."

"To bola úžasná noc. Nebezpečne intenzívne."

"Veru, veľmi nebezpečne. Veľmi, veľmi..."

"Neboj sa ma..."


"Nebojím sa. Mal by som sa?"

"Možno by si mal. Povedal si trikrát veľmi..."

" Uhm..."

"Musím ísť. Maj sa krásne, ty môj nedosiahnuteľný sexuálne konverzačný parťák."

"Pa, ty moja bohyňa duševného sexu. Dúfam, že si opäť niekedy duševne zasúložime..."

Už sa teším. Škoda, že tá tvoja je určie milá, vtipná, inteligentná a pekná. Nemôžem ju ani demonštratívne neznášať. (...to som ale nahlas nepovedala.)





Nedosiahnuteľný si pre mňa.
Aspoň zatiaľ.
Ale som rada, že viem, že existuješ...
A ktovie, čo sa stane, keď mi prídeš tú knihu vrátiť...

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky

I can't take my eyes off of you...

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

I can't take my eyes off of you...

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can't take my mind off of you...

'Til I find somebody new.

25 komentárov:

swarovski povedal(a)...

zaberie. uvidis... vlastne uz zabrala. to musis vidiet, citit uz teraz...

alebo to nebolo ta knizkou?

:)

Zasnívaná povedal(a)...

alebo funguje len polnocny dennik, a ten mi nebol navrateny...;)
alebo to funguje len na zeny...
alebo...uvidime.

lizardik povedal(a)...

... and so it is ...
like you said it would be ...
:-)

Unknown povedal(a)...

Hah. Problém s tou druhou (alebo prvou) je ten, že je vždy lepšia.

Zasnívaná povedal(a)...

lizardik: ...til I find sombedy ...;))

viviana: a preto netreba nic skusat. ak je lepsia, zostane lepsia...ak nie...

Unknown povedal(a)...

Ja som myslela, ze ked je nejaka druha alebo prva, tak ty si vzdy hovoris, ze ona je ta lepsia.
A mozno si to ta druha/prva hovori o tebe.

Zasnívaná povedal(a)...

hm, aha, takze takto ;) no, nieco na tom bude asi :) asi by sme mali mysliet na to, ze toto nie je sutaz :)

Unknown povedal(a)...

Ja si myslim, ze by sme mali ist s tymi druhymi/prvymi na drink.:-)

Zasnívaná povedal(a)...

celkom dobra strategia. a myslis, ze ta prva/druha by sla? ;) a ze to nieco vyriesi? potom sa chudak chlap bude citit divne ;) asi...ale nech, dobre mu tak :))

MorningDew povedal(a)...

...aspoň si prvá s druhou cez jeho divnosť vyriešia svoje rozpoloženie a zistia, že ich diplomatické cítenie je lepšie, ako jeho divnosť... :)

Unknown povedal(a)...

A stretnutie skonci po hodine alebo na druhy den.
Po hodine sa rozchadzate s usmevoma a divadlom a v hlave myslienka: Kristepane to je p***. Obidve.
Druha moznost je, ze sa opijete, skoncite u tej, co je sada doma, v jednej posteli a rano bude vsetko OK, kamosky.
Chlap je odpisany.

Zasnívaná povedal(a)...

Hroshica: heh, pekne povedane ;))

viv: tak toto sa mi paci, lebo ked zisitim, ze je to p...tak nemam co zavidiet ;)) a ked nie, tak ziskam kamosku...na co by mi uz len bol chlap? ;)) parada. mas odskusane? ;)

Tomi povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Tomi povedal(a)...

Ty nepotrebujes Matkinove knizky zlato, aby to zabralo ;)


Nechapem preco sa mi to prvykrat cele vymazalo:)

Zasnívaná povedal(a)...

tomi: ach ty lichotidlo ;))

lizardik povedal(a)...

ak môžem pripojiť svoj názor, tak si myslím, že ste pre ňho obe prvé, ale v celkom iných kategóriách, a z vlastných skúseností viem, že nie je dobré sa tlačiť na silu z jednej kategórie do druhej :-D

April povedal(a)...

To mi pripomina film Druha nebo prvni s J. Roberts a S. Sarandon.
Ale ak sa z tej "druhej" casom stane ta "prva", moze sa stat, ze sa objavi nova "druha" a cele to pojde odznovu dokola. Svina zivot...

MorningDew povedal(a)...

april, tak veru, tak, lebo história sa dosť často opakuje a stáva sa z nej hystéria...alebo opačne? :)

Zasnívaná povedal(a)...

lizardik: nazor chlapa sa vzdy hodi ;)

April, Hrosidlo: damy, mne to zasa pripomina film closer, v ktorom aj ta pesnicka zaznela. myslim, ze ste to vystihli. a je zasa pravda, ze aj keby sa mi podarilo nebodaj niekomu prebrat chlapa, tak by som potom nevedela normalne fungovat, pretoze by som sa stale bala, ze niekde na neho ciha podobna mrcha, ako som bola ja, a ze on sa necha zlakat. co som tym celym chcela povedat bolo:
je fajn mat niekoho, kto je sice nedosiahnutelny, ale aspon existuje :)

April povedal(a)...

Hej, aspon zije ta nadej, ze existuju aj taki chlapi, akých chceme :)

swarovski povedal(a)...

april, teba sa to netyka. pre teba neexistuje. po precitani tvojho posledneho postu...
:)
prepac, nahrala si na smec :))

Zasnívaná povedal(a)...

swar: ale no...;) to, ze takeho nepoznas, este neznamena, ze taky neexistuje, predsa ;))

Zasnívaná povedal(a)...

april: nadej zomiera posledna ;) jedine, ze by nie :D

swarovski povedal(a)...

stale zehlis :)
to vies, temperamentne povahy...

Zasnívaná povedal(a)...

to viem...poznam ich...tie povahy...doverne ;)