streda, januára 17

Trenažér


Poslala som ho do péčka. Pred Vianocami. Lepšie povedané, povedala som mu, nech si trhne, keď nevie čo chce. A ak náhodou vie, tak to nevie povedať. Nepotrebujem počuť: "Mám ťa rád." Nie od niekoho, kto mi volá len hlboko v noci vo všelijakom stave, keď už kamoši odišli a on nemá do koho/čoho pichnúť...

Stačilo by mi: "Chcem ťa. Prídem, bude nám fajn. Odídem. Máš čas? Chuť?" Vtedy by som si aspoň mohla premyslieť, na čo vlastne chuť mám a na čo nie. Ale nie, to by bolo príliš zložité, teda vlastne jednoduché. Príliš priame. Príliš...

Musím uznať, že masáž od neho bola fantastická. Myslela som, že sa mu roztečiem pod rukami...ach ach. Aj sex s ním bol príjemný. Dobre, tak fakt dobrý. V posteli sa s ním dalo dokonca normálne rozprávať. Lenže potom už nie. Snaha bola. Ale nevedeli sme sa naladiť na rovnakú vlnovú dĺžku. V komunikácií. Nevadííí...

Ozval sa nedávno, že som na neho bola zlá, ale že ho mrzí, že ma nasral. Mám mäkké srdce, tak som teda povedala, že v pohode, a že som fakt mohla voliť jemnejšie slová.
A teraz sa ozval znova. Chce ma vidieť. A nie len to. Potrebuje trénovať masáž. Odvtedy (bolo to už skutočne dosť dávno) netrénoval...

Tak teda neviem. Ale vyzerám snáď ako trenažér?

21 komentárov:

Zasnívaná povedal(a)...

pochopil ;)

April povedal(a)...

Takze trenovat sa mu zachcelo? To by mal robit niekdy inde a k tebe prist uz natrenovany :)

MorningDew povedal(a)...

a si? alebo chceš ním byť? čo tak poslať ho do teplých krajín? :)

Anonymný povedal(a)...

a čo keby ti trenažéra robil on, o tom si nepremýšľala?

natalie povedal(a)...

nie...

Unknown povedal(a)...

Áno, vyzeráš.
Mám masérsky kurz. Všetci sme tam boli aj masérkou aj trenažérom.:-)

Anonymný povedal(a)...

ja len tak celkovo: Mas pekny blog :)

Unknown povedal(a)...

ved si sama poznamenala, ze nema vyjadrovacie schopnosti, jedine boh a ty vies co ti tym chcel povedat :-)

AMÁLKA povedal(a)...

...len to si dovolí, čo mu sama dovolíš.

swarovski povedal(a)...

viviana: ja vyzeram urcite ako masersky trenazer. a keby nie, rychlo sa naucim sa tak tvarit...:)

aj ja chcem masaz zadarmo. nielen davat, ale aj dostavat... :((

Zasnívaná povedal(a)...

april: tak tak...a vcera mi racil dat na vedomie, ze si vyvrtol clenok...co som sice nepochopila, zmysel takeho oznamu...ale asi som uz fakt privelky cynik. aspon co sa jeho osoby tyka.

hroshica: ved v pecku je relativne teplo ;)

germa: trenazer by ale mal rozumiet tomu, co chcem a potrebujem. trenazer si nastavim tak, ako chcem a trenujem. v tomto pripade by to neslo...asi. zjavne.

vivi: heh, to sa chvalis a chlapov tu balis na to, ze si profik? ;))) nech sa paci.

vurdo: ooo, dakujem, majstre ;)

grga: tak asi len ten boh, bo ja fakt nemam sajn a niekedy sa citim, ze som spadla z visne. alebo on.

amalka, vila konkurentka;): uz nedovolim nic...

swarovski: davat a dostavat. o tom to je...vsetko.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

swarovski, vieš koľko masérskych salónov je v BA??:o)

Zasnívaná povedal(a)...

gwu: no, ale on chcel zadarmo ;))

motýľ povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
motýľ povedal(a)...

masaz je dobra vec, ale nie tak. lebo zadarmo to nechcel.posli ho zas tam :)

Zasnívaná povedal(a)...

uz je poslany :)

maxim povedal(a)...

Myslím, že by ti pomohla masaž srdiečka a balzám na dušu a bude fajn...čas je najlepší liečiteľ

Zasnívaná povedal(a)...

max: tak malo staci ;)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

masaáž zadarmo???
hmmm, pošlem ti kamaráta swar???
robí geniálnu masáž:o)

no a zase keby si veľmi chcel, tak vieš komu sa máš ozvať :o)

swarovski povedal(a)...

maximove commenty sa mi pacia...
ja len tak.

Zasnívaná povedal(a)...

swarovski: aj mne.