sobota, júna 30

Malý odvážny sen


Dáš mi božtek do dlaní a pri rannom česaní budeš na mňa pozerať, ako keby si mal rád, zvláštny spôsob, akým držím hrebeň.

Pri pohľade na môj chrbát nahý, budeš zrazu chcieť byť malý a schovať sa mi pod krídlo.

Krídlo nežné ochranné, jemné ako pavučinka, a budeš sa kochať tým, ako odovzdane spinkám v tvojom náručí.

Budeš cítiť jedinečnú vôňu, ktorú zoberieš si bez pardónu do dlaní.

Naberieš si zo mňa trošku, dovolím ti. Na pár minút zložím masku silnej ženy. Len pred tebou, dočasne a tvoj pohľad pohladí ma, len tak nežne, že nebudem ľutovať.
Už nikdy.

Budeš túžiť stále blízko byť a cítiť ako bije moje srdce na tvojom líci, zamotaný v súradnici, budeš ma mať celú.

Budeš ma mať celú spiacu, odovzdanú, netušiacu, že ráno ma prebudíš, vôňou kávy prekvapíš ma a už nikdy nebude nám zima, len teplučko, nežnučko. Neskôr ľahneš si mi na bruško. Zaspíš.

Nezobudí ťa ani slnka východ ružový nad poľom plnom slnečníc, ani šum a silný víchor. Lebo budeš v bezpečí. A ja s tebou, s tvojou nehou.

Nasaj vôňu z mojej kože a až potom a zvolaj „Bože!“ A potom ti uverím všetko.

Vravíš: „Oblečiem sa do tej vône, čo jemnosti je veličina, len tá tvoja, žiadna iná.“
Nezmeriaš ju žiadnym metrom, v zime zahalíš ma hrubým svetrom, aby jemne netriasla sa moja brada. Potom zistím, že mám ťa rada viac, ako som si myslela.
A slnko chytá druhý hlas.
Snáď nezhorím.

Uhasíš ten oheň ráno, uhasíš ho na obed, uhasíš ho večer. Pri malom svetle budem veľká kráľovná, čo žiadna sa jej nerovná. Keď ponúkaš mi všetko a nič, neupletiem na seba bič z nedôvery.

Dobrú noc, môj čarodejník dnešnej noci, čo má ma trošku v svojej moci.
Snáď nenecháš ma skamenieť.

20 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

aaaah...to je krasne

Pustovníčka povedal(a)...

velmi nezne ...

germa povedal(a)...

aké krásne a ench sa ti splní :)

Unknown povedal(a)...

sen plný nehy a lásky - určite sa splní!
krásne snívaš:-))

Zasnívaná povedal(a)...

vila.zore: som rada....bolo by to krasne v skutocnosti, vsak? :)

pustovnicka: neha je pre mna zivotodarna...

Zasnívaná povedal(a)...

germa: snad mas pravdu.

femma: od teba tolko chvaly, ze sa cervenam :)

April povedal(a)...

No konecne :)

Anonymný povedal(a)...

ano.. bolo by to perfekne! nic viac by som si uz nepriala ^^

FanaticGay povedal(a)...

tak nech uz je to tu ale uz aj! ;)

Lilith povedal(a)...

Svet je tvoreny myslienkami ... chran si svoj sen, drz ho v dlaniach ako hrejive tajomstvo a casto sa nan divaj, aby si ho potom spoznala ked ho raz uvidis v skutocnosti ...

Zasnívaná povedal(a)...

april: co konecne? :)

mala.vila: veru, asi ani ja...

Zasnívaná povedal(a)...

fangay: no, sup sup :)

lilith: ty si mudra. bez srandy.

lota povedal(a)...

mne to prišlo ako z rozprávok tisíc a jednej noci. Krásne slovká si použila...

ostrovanka povedal(a)...

a mne sa zda, ze sa to rymuje...

Zasnívaná povedal(a)...

lotka: ano...rozpravka...len rozpravka...len fantazia. nateraz staci.

maria: ...mozno aj to...a mozno nie...:)

falosnica povedal(a)...

je to krasne...ako vystrihnute z rozpravky....nadhernej romantickej rozpravky plnej nehy a tuzby....

Jasper povedal(a)...

... krásna moja, aspoň ťuk by to chcelo...

Žena od plotny povedal(a)...

tak tak...čarodejník musel by to byť jeden, len čarovnú paličku musí mať taký muž, že takto krásne opantať vie aj tebe aj sebe hlávku.

Každá o takom snívame.

A zase mi je smutno :(

Anonymný povedal(a)...

preco nie:)

Anonymný povedal(a)...

zasto ne:)